Alla inlägg under januari 2009

Av Mia - 30 januari 2009 16:21

Då är det klart. Vi åker den 18/3 ska bli kanon, nu är det bara att spara sin surt förvärvade pengar och sen hoppas på att det trillar in lite jobb åt mannen, det verkar vara på gång.

Av Mia - 30 januari 2009 16:18

Jaha då har man jobbat sista dagen med Roger, ja kanske nån annan gång man ser honom på jobbet oxå, Ikväll blir det Tacosbuffe på Folkan 13# med han och Marie + ngr kompisar till oss.

Jag börjar bli smått hungrig och kl är bara 16,20.

Av Mia - 27 januari 2009 19:40

Idag så åkte jag & Zandra med några boende till Marieberg så att dom fick shoppa lite och fika såklart.


Nu har vi en ny sjuksköterska som har gått brevid Roger som slutar hos oss på Fredag huuhuu tråkigt. Men vi kommer att festa lite med han redan på Fredag på Folkan 13# med afterwork tacos.

Senare så kommer vi att tacka av honom orednligt när våran andra ssk Sonja piggnat till.

Vi får väl hälsa Tommy välkommen till oss på jobbet som kommer att vara där till Erik kommer den 23 el 24 februari, även han är mkt välkommen.

Av Mia - 23 januari 2009 19:47

Jobbat ända till 16 idag, men dagen gick fort. Gunilla & Carro och så jag idag på avd 2. Det gick som på räls. Till kvällspasset kom Bibbi för Lill som säkert har blivit smittad av sina övriga fam medl. Krya på dig Lill och trevlig helg till alla andra jag känner // kram Mia

Av Mia - 22 januari 2009 18:09

Var idag in till läkaren i Örebro, åkte tidigare från jobbet för att hinna.

Väl där efter besöket var jag & min man hungriga, vi bestämde att vi skulle till Sallad Inn. Väl där så beställde jag kycklinspett.

Vi träffade även på Johan Mias fd man, himla längesen men han var sig lik faktiskt.

Av Mia - 21 januari 2009 18:35

Åkte efter jobbet hem till min syster för att fira Clara som fyller 6 år idag. Jag hade ngr dgr innan frågat vad hon önskade sig, hon sa att det spelade ingen roll hon skulle bli glad vad det än var i paketet så då sa jag att då får det bli en säck potatis men då protesterade hon så då sa ja en påse med glasstrutar och då tjöt hon av skratt det blir bra.

Nu blev det inget av det utan en snygg svart kortkjol med en rosa topp till och en tidning m Tingeling..

Tack för den goda tårtan och kaffet// PUSS & KRAM

Av Mia - 21 januari 2009 18:33

Idag så var Zandra tillbaka från sin ledighet, det märktes, en glad o frisk fläkt kom i på morgonrapporten, ha ha.

Av Mia - 17 januari 2009 20:19

Den här helgen så blev det mkt bad och mat med goa glada vänner.

Se bilder, Vissa var trötta efter en vecka på jobb men det är smällar man får ta// Trevligt var det.

Ovido - Quiz & Flashcards