Alla inlägg under mars 2009

Av Mia - 31 mars 2009 15:37

Har varit dar och sovit en natt, ganska fint pa kvallen vid stranden men annars for mkt folk pa en liten yta. Imorgon blir det stranden i Karon..

Av Mia - 29 mars 2009 11:03

Igar hande det inte sa mkt regnade en stund, men sen var det varmt som vanligt. igar var det roligt i baren igen, ikvall blir det lugnt for imorgon kl 07.00 sa bar det av till phi phi oarna med en overnattning. Det strommar pa bra med kunder till massagen, det ar kul !! Vi hors igen pa tisdag..

Av Mia - 27 mars 2009 09:07

Igar var det party i baren, kul som sjutton tydligen gjorde over med 2500 kr = 10000 bath haha man lever bara en gang, Nicklas hade ringt i klockan sa da maste man bjuda laget runt och det blev en del.


Varan kompis Johan har kopt en klocka pa stranden 2100 bath =225 kr forsaljaren skulle ha 6000 bath fran borjan (akta kopia) jag har aldrig skrattat sa mycket nar han sa det.. Sen har vi Sofie, hon ar lite radd for fiskarna i havet, sa fort dom kommer hoppar hon upp pa Johans rygg och skriker ta bort dom haha hur man nu ska fa dom att forsvinna fran sin boplats!!

Av Mia - 26 mars 2009 13:49

Har idag inte gjort mkt, laste lite pa min bok, sen ner till massagen for det regnade. Lockade in lite kunder. Min kompis Sofie som ar med har gjort harforlangning. Min van ladyboy Bec gjorde det...


Hoppas pa sol imorgon for da blir det att ligga pa stranden och sola sig lite och bada.

Av Mia - 25 mars 2009 11:03

Vi tar en massage om dagen det ar sa skont. Idag ar det narmare 40 grader alldeles pa tok for varmt. Tog en svang till Big Buddha med Johan & Sofie for dom hade inte varit dar.Ikvall blir det Patong men inte forrens efter 23.00 just nu ar det som en kokande gryta dar.

Av Mia - 24 mars 2009 06:52

Var igar kvall in en svang till Patong, hur mkt folk som helst och en massa katoyer och ladieboys, dom ar lite snygga.


Idag sa har det blivit ngr timmar pa stranden, jag & Sofie bara. Nicklas & Johan aker runt pa mopederna. Ska senare aka en svang till Big Buddha igen for sist sa var vara vanner inte med.


Annars sa gor man samma saker dagarna i anda men det ar sa skont. Lite shopping har det oxa blitt. Linnen och en klanning och sandaler.

Av Mia - 22 mars 2009 15:25

Har ar det soligt och varmt, man badar ca 10 minuter och sen solar 30 minuter far att sen doppa sig igen. Sen jag skrev sist sa har vi besokt Big Buddha och fatt ett lyckarmaband av en munk, sa nu sker det bara lycka. Varan massage shop har manga kunder pga att det har varit marknad uppe vid templet, men vi hoppas att det fortsatter att komma. Dom flesta kommer nar det borjar bli kvall eller nar det regnar. Det har kommit regn nagon morgon och pa kvallarna men det ar bara skont. Imrogon blir mkt moped aka for att se oss omkring och sen kommer det att bli elefant ridning. Vi har ju manga dagar kvar. Jag har gjort for mig en fin ttatuering pa benet med blommor. Bilder kommer jag att lagga in nar jag kommer hem till Sverige for att det ar lite svart har pa internetcafe. // Saknar min ovriga familj och arbetskamrater... Pa aterseende snart igen.

Av Mia - 20 mars 2009 10:17

Nu har vi varit har i 2 dagar och solen riktigt branner. Som ni fortstar sa finns inte prickarna over a,a,o. sa det blir lite konstigt nar man skriver men ni forstar nog anda. Just nu bor vi i Kata men imorgon sa flyttar vi oss till nasta beach Karon. Vi har hyrt mopeder sa att vi kan se oss om lite, det kommer att bli ngr turer till  Buddha, det ar sa vackert dar. Jag har aven varit och titat till varan massageshop det ar riktigt fint dar och trevlig personal. Jag kommer att lagga in bilder senare for att det ar lite svart har. Kram till alla pa aterseende

Ovido - Quiz & Flashcards