Alla inlägg under december 2008

Av Mia - 31 december 2008 14:54

Gott Nytt År firar vi hemma med ngr vänner med go mat & dryck. Sedan vid tolvslaget träffar vi våra grannar för gemensam raket skjutning vilket brukar vara så fint nere vid Järleån.

 Ngr nyårslöften:

  • Spara pengar
  • Hålla vikten
  • Ej äta godis el småkakor
  • Motionera mera
Av Mia - 29 december 2008 17:58

Åker tidigt imorgon för jag ska hälsa på en vän i Stockholm för senare sen på kvällen ska jag & mannen spela bingolotto haha, vi tror vi ska bli miljonärer, kanske man har tur..

Idag efter jobbet så var jag ut & handlade till nyåret och då träffade jag på Gun o hennes syster, Gun är min arbetskamrat. Hej Hej Gun du brukar ju ha koll på min blogg, hoppas ni får det riktigt trevligt i Stockholm, hälsa Bengt..

Av Mia - 29 december 2008 17:55

Jaha då var man in och gäst spelade ngr timmar. Från 06.50 - 13.15 är ganska bra arbetstid efter jul. Imorgon har jag tagit ledigt och jobbar inte förens den 5 Januari och sen ledig 1 dag, men sen är det som vanligt.


Av Mia - 28 december 2008 18:46

Vi ska åka in till Örebro och se filmen allt flyter, den ska vara rolig sägs det. Vi får väl se.

Ska upp och jobba imorgon så det blir sängen direkt efter bion. Go kväll!!

Av Mia - 24 december 2008 13:45

Vi firade julafton hemma hos Mor & Folke med min moster Eva, min kusin Petra, hennes lillasyster o pappa.

Och vi åt godmat, lite för mkt äter man som vanligt men men..

Sen blev det Kalle Anka som vanligt det får man inte missa, efter det sen så delade vi ut lite julklappar. Min äldsta son Jonas kom senare, var med sin pappa o firade i Gudsmedshyttan. Imorgon blir det åter middag hos Mor, min syster och barnen kommer.

Fick fina julklappar !!

Av Mia - 17 december 2008 18:22

Nu går det fort, jobbet bara flyter på, snart så har man lång ledigt och det ska oxå bli skönt.


I år blir det inte många julklappar, skönt att inte behöva leta o trängas med folk ute.

Vi ska hem till mor & Folke och fira, ska bli riktigt mysigt.

Av Mia - 17 december 2008 18:21

Grattis Ulrika och hennes sambo till lilltjejen Elvira// Kram från Mia

Av Mia - 16 december 2008 18:11

Var på min systerdotters Christines julspel, oj vad dom var duktiga somsjöng och läste dikter om julen.Kram från Moster.

Ovido - Quiz & Flashcards