Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Mia - 11 oktober 2008 17:36

Hej hej på er alla!!

Det var ett tag sen jag var ute och skrev. Men nu har det hänt massor.

- Köpt massagestudio i Phuket (nu måste man åka så ofta plånboken tillåter)

- Kämpar hårt med att få boende till bonussonen som har Damp/Adhd vi får se efter möte med Soc den 27/10. Fick i allafall höjning på medicin när vi var hos läkaren senast. Hurra hurra...

Och sen allt det andra vardagliga man gör i veckan.

-Jobba, sköta hemmet, tjata om läxor, köra till aktiviteter, tvätta och gå ut med hundarna.

Idag släpade jag med ena sonen och min syster med barn till Marieberg och shoppade lite och bjöd hem oss till henne på tacos kväll eftersom mannen och dom andra kidsen är på andra äventyr.


Imorgon ska jag nog tvätta lite och fortsätta med städning. På kvällen tar jag och en arbetskamrat med några boende på bio, vi ska se Mamma Mia den är helt underbar. Har sett den redan men va tjusan kan se den igen o igen. Go kväll på er alla som jag känner.

Ovido - Quiz & Flashcards