Alla inlägg den 7 december 2008

Av Mia - 7 december 2008 17:59

Som jag berättade tidigare idag så var vi på Marieberg. Skulle kolla in ngr fina tröjor på Kapp Ahl, dom jag skulle vilja haft som jag sett i reklamen var inte alls som jag tänkt mig. Men det blev 2 i allafall. En röd blus och en stickad grå kofta.

Av Mia - 7 december 2008 17:57

Väntar att mina 2 kära ska komma hem från Thailand. Nicklas & Jesse har ju som sagt varit där, dom väntas komma hem i natt.

VÄLKOMNA HEM ! !

Av Mia - 7 december 2008 15:25

Markoolio var där och jag tog ngr bilder och sedan så köpte vi en cd som han signerade och sen ville Clara att jag skulle ta ett kort med mobilen vilket jag gjorde, trodde jag el oxå hittar jag inte det i mobilen får be min son senare han kanske vet vart man letar. En himla stor besvikelse men men vi sog honom o han krmamde Clara

Ovido - Quiz & Flashcards