Alla inlägg den 18 april 2009

Av Mia - 18 april 2009 13:46

Mannen kommer nog snart hem från Norrköping efter att ha kollat in jobb. Killarna som spelar LAn sover fortfarnade så man är själv vaken och uppe. Jag fixat och donat lite. Kollar på sjukhusets senaste avsnitt mkt intressant. Senare ikväll så ska vi hem till min syster Malin som just nu sitter inne på Universitet och skrivet tenta, hoppas att det går bra, men de ska de nog göra. Hon är duktig hon. Må så gott hörs sen !

Av Mia - 18 april 2009 09:16

Har haft sovmorgon, igår kväll så var jag och Zandra med boende på Cirkus Wiktoria. Det var mkt uppskattat bland våra boende.

Idag ska jag bara ta det lugnt, tvätta lite kanske jag måste göra för ingen annan gör det ! Mannen och kusin Johan har dragit iväg till NORRKÖPING  för att kolla in jobb. LAN- killarna sover ännu och kl är 09,20. Till kvällen blir det att åka in till lillsyrran Malin och henne kille Micke, det kommer nog att bli trevligt. Hej hopp i solvärmen !

Ovido - Quiz & Flashcards