Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Mia - 24 juni 2009 22:08

En bild från min kusin Jonas bröllopp, med är även hans bror Peter.

Av Mia - 24 juni 2009 21:03

www.gardengirl.se köpte förra året ett par midjebyxor därifrån som jag använder hemma när jag fejar i trädgården eller är med mannen på jobb. Och så nu kom jag på att kika in där igen och fann dessa knickers som jag vill ha, nu är det ju så att jag vill ha ganska mkt  :)) men får väl vänta lite.


Skulle verkligen behöva rensa ut i min garderob, brukar ta hjälp av släkt och vänner :))

Av Mia - 24 juni 2009 18:51

Jag och mannen tog en sväng till Nora och strosade runt, glass blev det oxå.

Idag så har jag jobbat med Marie. På lunchrasten tog vi en promenad till Skoshopen och Marie köpte ett par röda träskor och jag ska hämta mina vita imorgon :)) ja,ja vet att jag nys köpt ett par rosa men jag vill ha :))

Ovido - Quiz & Flashcards