Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Stockholm

Av Mia - 24 oktober 2008 21:30

Idag så bär det av till Stockholm. Våra vänner B & K åkte i förväg, mannen kommer direkt från Trollhättan så vi byter bara till min bil och sen till Älvsjö där vi ska möta vännerna... Ny duschad och redo så blir det en stor hamburgare och en öl i baren orkar inget annat. Bättre att invänta morgondagen med en stor härlig hotell frukost mm gott, gott.


Vaknar som vanligt runt 6 för att man tror att hundarna ska ut och sen till jobbet, men nu vaknar man på hotellet och inser vilken härlig dag det ska bli.

In i duschen och sen blir det frukost.

Vi tar pendeln in till stan för att gå och små mysa lite, vi slinker som vanligt in på våran stammis krog Harry B James där det alltid är god mat med dryck och en himla bra serivce....

Fatta jag shoppade inte ?? Feber ?? Nejdå hittade just inget jag ville ha, men det finns bot mot sånt, kanske handlar hemma i linde..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 10 oktober 2009 17:54

Gör inte så mkt på helgerna mer än att bara vara och fixar lite här hemma och tar ut dogsen på promenad ...

Av Mia - 8 september 2009 17:10

Har jag ju och den är lillmias.blogg.se men man vet aldrig. Kanske man kikar in i bland och skriver. Precis som nu ...

Av Mia - 17 augusti 2009 15:35

Ny bloggadress. Vill prova ngt nyttså vi får väl se vad som händer och jag hoppas verkligen att ni mina kära läsare besöker mig på den nya adressen. http://lillmias.blogg.se/ ...

Av Mia - 16 augusti 2009 14:04

För Jesse imorgon fram till lunch och sen är han ledig resten av veckan. Tobias startar oxå på lIaskolan. De ska bli skönt att dom startar så att dom inte bara sitter vid datorerna.   Nu kom Johan & Sofie förbi en sväng :)) ...

Av Mia - 16 augusti 2009 13:41

 Å så var det söndag igen, har inte gjort ngt speciellt, bara varit och det är så SKÖNT:). Idag blir det bio Sommarn med Göran, den ska vara rolig & bra så det får vi hoppas. Har även varit en sväng till Nora och kikade in till syrran.   Igår var man...

Ovido - Quiz & Flashcards