Alla inlägg den 5 september 2008

Av Mia - 5 september 2008 09:48

Kl närmar sig för att lev. pajerna till våran lilla träff med grannarna, jag var först på plats, men var är Lasse?? Han brukar ju öppna & stänga för kvällen??? Vi andra alltså 3 st plus jag sitter och småpratar, då dyker Lasse upp, vilken tur. Senare under kvällen kommer ett sällskap som varit nere på Svalbo och lyssnat på visor mm.

Det blir inte sent i kväll utan alla är lite fredags trötta efter arbestdag, om man nu har jobbat, Inte jag.

Av Mia - 5 september 2008 09:43

Också vaknar man tidigt fast man inte ska till jobbet hmm, jobbigt. Jag sätter i allafall fart med att baka 3 st olika matpajer som ska intas i kväll förhoppningsvis av hungriga Pub besökare, ska senare idag åka till Örebro med min systerdotter på shopping , det ska handlas skor, det blir säkert andra saker oxå som inte behövs men det är ju det som är trevligt med shopping. Man ska sedan inte göra av med alla pengarna för det, men skoj så länge det går ha ha.

Ovido - Quiz & Flashcards