Alla inlägg den 7 september 2008

Av Mia - 7 september 2008 18:33

Min vän Susanne har hundvalpar till salu. Är du sugen så ta en titt på blocket så finner ni hennes annons.


Dom är nu 4 veckor och kommer inte att lämna hemmet än på 4 veckor, tidigast 1 Okt.

Allt enligt SKK regler.


Jag har varit där och tagit kort på dom, hur söta som helst.

Av Mia - 7 september 2008 13:15

En del bilder av dom i familjen

Av Mia - 7 september 2008 12:59

Malin har 2 st tjejer Christine 11 år Och Clara 5 år (2008)

Anne har också 2 st tjejer Meja 6 år Och Ella 2 år (2008)


Ni kan tro att det kan vara livat ibland när man umgås med dom.

Av Mia - 7 september 2008 12:49

Har 2 st systar. Malin & Anne ej helsyskon men dock mina underbara små syrror.

Malin & jag har samma mamma, inte pappa. Mor Inger och Malins far Bengt

Anne & jag har samma pappa, inte mamma. Far Benny och Annes mor Maggan.

Kompliserat det här men det är ju så man lever idagens samhälle.

Alltså min mor heter Inger och min far Benny.


Ovido - Quiz & Flashcards