Alla inlägg under april 2009

Av Mia - 13 april 2009 18:19

Så har påsken flytit på. Man har ätit god mat, grillat i det fina vädret och gjort en krogrunda. Idag är jag välldans trött men det får man va i min ålder. Björnstugan var full med ungdomar och så jag + några andra 30+ annars var dom väl mellan 18-25. Men kul va det.

Imorgon är det jobb som vanligt.

Av Mia - 11 april 2009 17:55

Nu har man förätit sig igen som vanligt med så jätte mkt god mat.

Av Mia - 11 april 2009 08:10

Hemma i huset är det bara jag som är vaken, hundarna har varit ute och fått mat, så nu ligger dom i sängen brevid min man och snarkar ikapp, haha. Själv så ska jag baka något och ta med hem till mor, vi ska dit på påsklunch. TACK MAMMA!

Min syster Malin + barnen ska dit + särbon och hans barn och så vi 3 Jag, Nicklas och Jonas. Det blir fullt hus..

Av Mia - 10 april 2009 11:37

Idag var jag uppe tidigt och ringde min Vän Annelie som kommit kem till Sverige igen, spanade in deras lgh, mysigt som vanligt och mannen var i K-hamn på jobb. Hemma hos oss håller Ninni, Ronnie och sen min kusin Johan och min man på att röja på gården. Bra med hjälp, själv så fixar jag inne lite grann, sen så får jag väl ordna med potatisgratäng och fläskfile, det ska nog bli bra.


Vädret är kanon, det gillar vi och våra djur.

Av Mia - 9 april 2009 17:52

Jens ska till sin pappa i Kristinehamn och fira påsk. På lördag ska jag och mannen hem till mor på lunch, Jonas kommer oxå tror jag och sen min syster Malin med sin stora särbofamilj haha...

Av Mia - 9 april 2009 14:40

Har nu kommit hem från jobbet och Jens skola, hade möte ang hur man ska kunna ge ungen mer kraft till skolavsllutningen. Håller på att färga håret, ska bli ljusbrun hoppas jag. Trevlig påsk !

Av Mia - 8 april 2009 20:17

Av Mia - 8 april 2009 18:30

Då har man jobbat i 3 dagar efter 3 veckors ledighet, känns bra att vara hemma igen och möta våren som verkar vara på gång. Till helgen skulle man nog kunna grilla, ska bli gott. Kommer att lägga in lite mer bilder från Thailand.

Ovido - Quiz & Flashcards