Alla inlägg under juni 2009

Av Mia - 7 juni 2009 19:02

Lagt sin röst, hoppas verkligen att alla som har rösträtt har varit iväg och röstat.... :))

Av Mia - 7 juni 2009 15:54

Pongo S24200/96  19960309 T-Cart Casanova kommer från Solveig Jensen i Karlstad men nu bor hon i Saxtorp.


Selma S24967/2002  20020212 Black Cottons Falstaff Mews kommer från Carina Andersson i Västerfärnebo.

Av Mia - 6 juni 2009 18:35

Ikväll blir det tacos till fotbolls matchen.

Av Mia - 6 juni 2009 15:36

Är det idag.... Gick upp kl 09.00 och blev med mannen till Västerås och hämta upp Big BAg fulla med asbets. Sen så åkte vi till mor och matade kaninerna och efter det så blev det en fika ho Bibbi & Kenta.


Hemma så lagade jag idag klyftpotatis med paprika och lök med fläskkottletter, gott blev det. Ikväll blir det att kolla matchen Sverige -Danmark, heja Sverige.


Det får nog bli tacos till det, man kan inte frångå en vana som denna.

Inatt så ska jag väl hämta lillasyster som ska in till storstan och festa.

Av Mia - 5 juni 2009 22:33

Ikväll så har vi haft det trevligt hemma hos Gun & Bengt... Vi som kom var Marie & Roger, Susanne & Lill och jag. Vi grillade medtaget kött och Gun hade gjort goda såser och sallad och hembakt bröd. Senare så kom Gun in med värm brieost med nötter & torkad frukt mums, det måste jag prova hemma någongång. Men inte nog med det,sen så blev det kaffe & rabarberpaj ( Gun hade snott rabarber hos grannen ) haha.


Gun syster och man kom oxå dit, skulle lämna hunden hos Gun & Bengt medans dom skulle på semester.


Tack för en trevlig kväll & Godnatt !

Av Mia - 5 juni 2009 14:32

Som tjej, kvinna eller dam så kan man aldrig få för många skor eller ???

Jag har hitta ngr som jag vill ha !

Dom finns på Dinsko och till bra pris.


Dom röda 299 Kr och dom finns i svart och brunt oxå.

Svart 399 och dom finns i brunt. Annette E på jobbet har dom svarta och dom så jäkla snygga på henne :)))



Ikväll så blir det grillat hemma hos Gun:)) Vi ses kl 18.00

Av Mia - 4 juni 2009 19:39

Har idag jobbat kort tur, träffade Lill som kommit tillbaka efter sin olycka med tummen, DU är så välkommen, tycker oxå det ska bli trevligt att åka tll Gun imorgon.


Efter jobbet så åkte jag hem en sväng till dogsen och sen in till Örebro och plockade upp Sofie. Vi gick på stan i regnet och kollade i affärer, köpte inget mer än fika på Bells. Sofie tog bakad potatis med kyckling röra medans jag tog latte med morotskaka ( nyttigt ? )


Nu längtar jag efter sommaren & värmen, det får inte dröja.

Mannen har tänt en brasa i kamin för att det är lite småruggit inne, ska det va så ??

Av Mia - 3 juni 2009 19:39

Och så har det gått 3 dagar, återstår 2 arbetsdagar. På fredag ska vi hem och grilla hos Gun, det ska bli trevligt :))


Min mor och Folke har åkt till Kroatien, så nu blir det att mata kaninerna.


Imorgon så kanske jag ska in till Örebro och träffa Sofie, det är marknadsafton så affärerna är öppna till 22.00 Hoppas att det inte regnar, jag vill ha sol nu !

Ovido - Quiz & Flashcards