Alla inlägg under februari 2009

Av Mia - 15 februari 2009 12:42

På förmiddagen så var vi in en sväng til kontoret för att hämta en pärm för upphandling som skall vara inne på söndag. Kl 12.00 så hade vi bestämt med Sofie & Johan om att träffas på svampen så där blev det en fika för 130 :- och inte vard et ngt speciellt med den, men,men utsikten var fin ocj solen sken 6 minus var det ute, helt okej.

Efter fikan  så åkte vi en sväng för att kolla in ngr av Johans kompisar som körde med isbilar på Lången, så kul ut.


Sen väl hemma så tog vi itu med att göra iordning upphandlingen till Tierp ang Pcb sanering. Sen fick Nicklas för sig att vi skulle åka och lämna den. sagt och gjort en bilresa på ca 50 mil T&R kom inte hem förrens kl 21.30 så det blev att lyssna på melodifestivalen på bilradion.

Vi tog vägen mot Gävle upp till Tierp och sen via Uppsala hem. Nu får vi verkligen hoppas att det ger något jobb...

Av Mia - 13 februari 2009 16:50

Idag så kommer Jens och ngr av hans kompisar att inställa sig på övervåning på garaget det ska bli LAN. Så nu vet man att dom är hemma och inte ute och ränner på stan.

På jobbet var det lite stökigt, får se hur det är på måndag när man kommer efter helgen.


TREVLIG ALLA HJÄRTANS DAG ! !

Av Mia - 12 februari 2009 20:10

Snart är det dags att börja packa, men inte mkt kläder. Några badkläder och lite ombyte blir bra Eller hur Sofie och vi får inte glömma tandborsten!!

Av Mia - 12 februari 2009 20:00

Japp det kan man göra om man vågar låta en arbetskamrat gå loss i håret på en. Hon sa att hon blev nöjd :) så det får jag tro på. Jag tyckte hon blev fin. Bilder kommer ni att se nedan// Kram och go kväll

Medans färgen verkade första gången så åt vi fisksoppa med smörgås och så lyssnade vi på Bengt Dalhbäck ch Mats Råberg & Rankarna Haha ha ha...

Av Mia - 11 februari 2009 19:47

Som sagt igår var det värsta dagen i mitt liv. Läkarbesök och sen tandläkaren som promt skulle ta bort en tand som spruckit itu under en krona och den satt som tusan, efter många bedövningsprutor så tog det sen 2 timmar för henne att få bort den, jag var nära döden ! ! !


Idag har jag jobbat med Bibbi & Susanne, allt har gått på halvfart men vi har ändå fått alla sysslor gjorda så vi överlämnade inget till kvällsgänget tror Jag ???


NU längtar jag verkligen till Thailand , vart kommer snön ifrån ?? Det räcker nu...

Min vän Sofie är så rolig in sina kommentarer på sin blogg

Av Mia - 9 februari 2009 18:51

Min chef Stor-Mia var över och vi badade en stund, härligt nu när det är mkt snö ute

Av Mia - 9 februari 2009 16:37

Då har man klarat av en dag på jobbet och sen kollat in på Facebook. Imorgon ska jag till läkaren som i sin tur remitterat mig till tandläkaren Ajaj Oj oj tror jag svimmar...

Men det måste gå.

Av Mia - 8 februari 2009 15:01

Nu har det varit fullrulle hela helgen med galna upptåg. Johan & Sofie har varit här igen och sen så kom Örjan, vi hade trevligt som tusan som man ska ha med vänner mat och bad i jaccusin blev det. Idag bli det bio med syskonbarnen.

Ovido - Quiz & Flashcards