Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Mia - 7 juli 2009 20:52

  • Fick sms från Sara som kom på besök med sin hund Alice.
  • Bakade iordning 2 sockerkakor som jag bjöd Sara på till kaffet.
  • Jag gjorde lunch, var tvungen att steka iordning kebabspett + hamburgare, jättegoda. Båda inhandlat på Ica.
  • Johan & Sofie kom förbi, även dom fick smaka på sockerkakan.
  • Min syster Malin ringde och sa att hon och Teresa kommer.
  • Barnen fick sockerkaka + saft, sem kollade dom på film.
  • Storstädning i dressingroomet.
  • Malin och Teresa tog sig kaffe + sista sockerkakan. Barnen badade innan det kom en regnskur.
  • Lagade iordning kvällsmat.
  • Har tagit lite bilder på allt :)) Nu så ska jag slappa i soffan.

PÅ ÅTER SEENDE !!

Av Mia - 7 juli 2009 12:10

år idag och hon bor o Frövi. Grattis grattis.


Och imorgon så fyller min syster år, ska dit och gratta henne och hoppas på tårta. Anne 34 år.

Av Mia - 7 juli 2009 12:07

Väder är det och inget att göra eller det finns massor men har ingen lust. Skulle verkligen behöva rensa garderoben nu ju. Kom hit Systrar och Teresa, HJÄLP :)) Har nu precis 2 st sockerkakor i ugnen 1 vanilj och 1 choklad. Sara ska komma ut på besök, trevlig tjej :)


Jag hoppas på sol snart, har bara den här veckan kvar på min semester sen så är det jobb igen :( eller jag tycker inte det är tråkigt, men ledigt är ju så underbart.

Ovido - Quiz & Flashcards