Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Mia - 27 juli 2009 17:28

Vaknade kl 13.00, sov riktigt länge efter nattjobbet. Nu ska man jobba som vanligt igen. Var lite baksugen så jag gjorde bullar åt mor som fyller imorgon och det blev även 2 st sockerkakor till mig. En med citronsmak och en tigerkaka .


Man skulle ha en lite servering som den nere i Svalbo och veta att man kunde leva på det, GUD vad jag skulle baka !! Men tänk om det inte kom en enda sim ville fika , det skulle vara mindre skoj. Anna-Lena som har cafet nu är otroligt duktig och lägger ner mkt glöd, kanske skulle fråga om hon behöver lite hjälp ibland, ÄLSKAR ATT baka när jag är på de humöret.


Mat idag blev min nya special pommes med panerad torsk, lätt som en plätt in i ugnen sen är det klart efter 30 minuter.


Ovido - Quiz & Flashcards