Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Mia - 30 juli 2009 20:42

med lillsyrran Malin blev det på em kvisten. Åkte först till Willys för där ville jag handla billiga kräftor men dom var tyvärr slut (det förstår jag). Men vi åkte vidare till Ica MAxi och där blev det storhandling av mat och sen 2 kassar flytande från apoteket rönäsan haha !


Nu så ska jag snart lägga mig framför tv:n i sängen, men först lite FB.

Av Mia - 30 juli 2009 14:34

Det FREDAG och helg ! Ska bli skönt att va ledig och inte göra ngt speciellt. Igår så var jag duktig och klippte gräset, vad gör man när trädgårdsmästaren har rymt ? ! Idag så är det ju så tråkigt väder och man har inte lust med någe :(

Imorgon fredag så fyller en tjej som bott hos oss på jobbet 40 år stort grattis till henne och jag har även sänt ett blommogram för att pigga upp henne lite :)

Lördag så ska vi ha lite kräftkalas med våra goa vänner Kenta & Bibbi, typ enda helgen som passa för dom.

Ovido - Quiz & Flashcards