Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Mia - 6 augusti 2009 20:01

Japp ni tror inte det , men jag hoppa över diket hemma för att kolla in vad hunden Selma spana på och då fann jag det. Kantareller, inte massor men tillräckligt för 5 varma mackor ! Tack Selmis, synd bara att du inte kan nosa upp fler :)

Av Mia - 6 augusti 2009 18:48

Idag så slutade jag ett och vilket kanon väder sen då, inte  helt fel :)

Efter jobbet så fixade jag Jesses tårta eftersom mamma och Folke, Malin & Micke + barnen skulle komma över och fira hans 16 årsdag som var den 28 juli. Vi fikade och sen badade vi oxå.


Imorgon såjobbar jag till 16 uj vad segt, men det får gå. Har lite ont i handen ;( Imorron kväll så ska Seweryn från Polen dyka upp o sen så blir det Pubkväll med grannarna oxå Mkt trevligt, hoppas på att många kommer !

Ovido - Quiz & Flashcards