Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Mia - 11 augusti 2009 19:26

Brukar man säga å det får vi hoppas på. Nu orkar jag inte snart inte ens snyta mig det gör för ont :(( Mer alvedon + spray !

Och sen skulle de va skönt med värme.

Av Mia - 11 augusti 2009 11:46

Är hemma från jobbet med bihåleinflammation inte skoj alls, det blir mkt nässpray å alvedon, vaknade i söndags morse och kände mig tät.


Fredagen avlöpte med Pub som vanligt 1 fredagen i månaden, skoj å det var mkt folk.

Lördagen så var jag och mannen på Linde dragracing, kanon fint väder och en bra bana, senare så blev det grillning + kräftor och sen en tur intill Bellmans och träffade Tonni & Annelie.


Söndag sängläge och lite ute på altanen med värkande bihålor. Inte skoj alls.

Kommer väl till jobbet på torsdag hoppas jag.

Ovido - Quiz & Flashcards