Alla inlägg den 1 mars 2009

Mat

Av Mia - 1 mars 2009 16:06

Idag har jag lagat en god köttfärspaj, ungarna åt korv med pommes..

Har kokat kaffe som jag dricker samtidigt som jag skriver här. Har lite trissdess, ska ju kl 18.00 till jobbet, men det blir bra då händer det lite.

Imorgon ska jag tillsammans med en godeman till Stockholm för att kolla in ett boende. Så då går den dagen oxå.

Örjan lagade igår bakvändt, gjorde en jättesmaskig äppelkaka som vi åt innan han började med maten som igår blev Thailändskt, hur mumsigt som helst. Säga vad man vill om Örjan men laga mat kan han..

Av Mia - 1 mars 2009 09:57

Avtackning av syster Roger som lämnat oss för att jobba på lasarettet.

Vi åkte in till Strike, där blev det god mat och sen bowling på blodigt allvar.

Grattis Anette Alfredsson till priset.

Lite bilder kommer här....

Av Mia - 1 mars 2009 09:06

Ok idag så är det söndag och man sitter och kollar på Vasaloppet medans jag även skriver ut upphandlingar. Idag ska  jag & MArie från jobbet gå på bio och se Australia med boende

Ovido - Quiz & Flashcards