Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Mia - 8 mars 2009 17:25

Det bara snöar, fy fan. Har varit en sväng in till kontoret i Örebro och fakturerat, torkade även av golvet det var väldans smutsigt. Nu får man ta sig en kopp kaffe för att hålla sig vaken tills man kan gå och lägga sig, för imorgon är det jobb igen. Lovade Lillen att jag stannar till 16.00 och så får jag sluta tidigt en Fredag när jag kommit hem från Thailand.


Ska på möte oxå kl 13.30 ang Tobias och hans mamma, det kommer inte bli till någon nytta, men det blir bra då ser dom på socialen och sjukhuset vad hon är för någon människa som inte bryr sig om sin egen son. Hon hade sagt till Tobias att något jäkla möte skulle hon inte minsann gå på utan det var Tobias eget fel att han håller på som han gör så att hon inte orkar med honom. Typiskt henne skylla på andra istället för att ta hjälp så att hon har en chans att leva " normalt " fast det kan hon inte det har bevisats mint 1000 ggr, jag överdriver inte, synd att det ska drabba barnen och änligen så har poletten trillat ner för T och om endast för en kvart, så är det bra för han mår dåligt över sin mammas betende och därför så har han aldrig tyckt om mig. Nog om detta, jag kommer att återkomma efter imorgon.

Av Mia - 8 mars 2009 14:01

Ni vill jag ha vår med detsamma, det får sluta snöa nu, är så trött och behöver ha sssooolll. Men jag ska inte klaga, jag får värme om ca 10 dgr, ska bli skönt...

Av Mia - 8 mars 2009 13:27

Lyssna !

Hans familj omkom när det var en vulkan /jordbävning som hände på Hawaii,själv så dog han tyvärr av sin fetma.

Av Mia - 8 mars 2009 09:55

Idag så ska jag snart iväg och fira min mormor som fyller 78 år idag.


Och idag så gör min arbetskompis Gun sin sista arbetsdag för att sen gå i pension.

Ovido - Quiz & Flashcards