Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Mia - 7 mars 2009 21:06

Det tar ju aldrig slut, man tvättar o tvättar o tvättar men ingen tar reda på det, synd att man har så jäkla mkt kläder, skulle verkligen vilja göra mig av med allt och sen bara lägga iordning från början. Ungarnas kläder får man vika och sen säga till dom att hämta det. Gubbens kläder går heller inte av sig självt utan det får jag lägga in snyggt i garderoben. Jag hoppas verkligen att Magda & Dorota kommer till undsättning snart eller iallafall nder sommaren.

Av Mia - 7 mars 2009 17:53

Sonen Jens har tydligen bakat kärleksmums i skolan så det blev jag väldans sugen på , så sagt och gjort dags att sätta på ugnen 175 och vispa ihop smeten och sen in i ugnen 20 minuter. Röra ihop glasyren o lägga på den när kakan svalnat, strö på strössel och voila en god kärleksmums.


Resten av familjen kollar antingen på tv eller sitter framför sina datorer.

Stora sonen skulle ut ikväll på Bistro och lyssna på Gulzot...

Av Mia - 7 mars 2009 16:13

Jag och Nicklas gick upp tidigt idag, våran hund Pongo är en gnällspik och vill ha mat tidigt även fast vi vill ha sovmorgon. Jag gick upp kl 06.00 och gav dom mat och sen la jag mig på soffan, Nicklas kom upp 08.00

Vi hade tänkt att Sofie och Johan skulle med till MArieberg men det blev så att jag släppte av mannen på kontoret, medans Johan låg kvar hemma  i sin säng så träffades jag och Sofie själva. Det blev fika med kaffe + winersemla mums, Sofie åt en krämbulle med lite, lite kräm.

Vi shoppade lite oxå även fast vi måste spara till Thailand, det är dags snart.

Jag köpte mig 2 nya behåar + 3 par trosor och det blev 3 st snygga skjortor till mannen.

Ovido - Quiz & Flashcards