Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Mia - 14 mars 2009 21:25

Vem vinner ?? Säg det, jag är inte speciellt intresserad. Jag viker tvätt emellan och sen kollar jag lite.

Av Mia - 14 mars 2009 19:20

Idag har T varit och spelat shack i Ervalla, han var inte riktigt på allerten , men det har väl grund till hur han mår och hur han beter sig. Han har ju inte precis legat på + sidan direkt. Efter spelen idag så har han fått packa ihop för att åka till sin mamma i brickebacken, vi vill se hur det går innan vi far till Thailand. Hon måste lära sig hur sin son fungerar, och att det inte alltid är så jäkla lätt som hon tror och dessutom kan man inte vara kompisar med barnen, utan man måste ha god sida och vara en bra förebild + stark för att stå emot T galenskaper.

Av Mia - 14 mars 2009 15:20

Spm sagt shopping är aldrig fel, dessutom så hittade jag 2 urfina hjärtformade bakskålar på lagerhaus, jiipppi.

Skulle inte handla innan Thailand men man vet väl hur det är. Hämtade paket från posten oxå, även det var kanon. Sånt jag ska ta med på resan.

Ovido - Quiz & Flashcards