Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Mia - 2 maj 2009 20:24

Igår så var det dags för Pubafton, gjorde Tacospaj som jag brukar se till att det finns. Våra vänner Annelie & Tonni var med likaså kusin Johan & hans tjej Rebecka. Kul att det var så många som var där på Pubkvällen.


Idag så har vi gjort rent bubbelpoolen och sen blev det en sväng in till Örebro. Var förbi hos Johan & Sofie som har flyttat till Björkhaga, grattis till den fina lgh.Hämtade upp sonen Jonas som varit i Örebro och lyssnar på Millencollins som var på Satin igår.


Under dagen så har det oxå ringt mkt på min mobil, dessvärre var det en pat som mådde dåligt så det blev att rycka in ngr timmar.


Nu är jag hemma och har ätit, proppmätt som tusan. Senare så blir det soffläge, myspys med gubben !


Grabbarna Jonas & Jens tog nu med sig hunden Selma på promenad, det gillar hon . Go kväll alla vänner !

Av Mia - 2 maj 2009 19:41

Torsdag bara sprang iväg, hem till syster som fyllde år. Åt massa godsaker. Sen så bar det av hemåt för att grilla med kusinerna. Efter grillningen så gick vi till grannen där vi tände eld på brasan och jag var även med och matade deras små lammungar, det var riktigt kul, har aldrig gjort det förut. Sen efter det så badade vi, både varmt och kallt. Det kalla bada jag i ofrivilligt pga att jag ramlade i 3 ggr dessutom.

Ovido - Quiz & Flashcards