Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Mia - 17 maj 2009 20:50

Den 21/5 i Svalbo, tradition som heter duga. Så ta med draken och flyg.Senare på kvällen grillar man sin medhavda matsäck. Mysigt och trevligt.

Av Mia - 17 maj 2009 16:50

I fredags så slutade jag 16,00 hem och fixade mig iordning för att sen hämta upp Carro & Zandra hann ringa så vi plockade upp henne oxå för vidare färd hem till Annemarie, där vi skulle förfesta lite kl 17 slutade A-M ch då kom vi oxå här är det snabba ryck. Dit kom Annette A + Anette E och Gerd. kl 18.15 så skulle vi vara nere på Folkan 13# där väntade Mia, Sonja, Erik och Birgitta på oss. På den här timmen så hann det bli lite grann. Det blev mat + mer dricka på Folkan. Synd bara att det var så lite folk, men vi hade iallafall trevligt. Jag fick skjuts hem via guldsmedshyttan, en vansinnes färd, yngling med Volvo.


Lördag så gick jag inte uppförens kl 13.00 bakis, inte så roligt. Hämtade min bil hos Zandra, sen hem och ligga på soffan igen. Lagade lite tacos oxå.


Idag söndag, strålande sol och vi klippt gräset, grillat och sen en sväng hem till mamma på kaffe. Nicklas hjälpte henne klippa på äppelträdet. Och sen hemma så grävde vi ur en gammal plantage låda så där blir det att plantera i nya saker. KUL !  Bilder kommer senare, kameran finns hos A-M.


Mindre roligt är att tvättmaskinen gått sönder ! FAN FAN FAN !

Ovido - Quiz & Flashcards