Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Mia - 31 maj 2009 20:09

I helgen så har min syster Anne + sambo med barn varit här och badat och Magnus kom med Clara och badade och vi åt tacos, mums, mums fikade gjorde vi oxå. Anne åkte hem tidigare med flickorna och jag körde sen hem Göran. Jag och mannen grillade, Jonas kom hem från sin tur till Borlänge.


Idag så har vi åter igen solat och badat, underbart :)) vi grillade till lunch förstås. Ikväll så åkte jag och Jonas hem till min mamma och grattade på morsdag. MAlin hade gjort en god rabarberpaj och mamma hade äppel & blåbärspaj, mumsigt. Körde hem Jonas till Wedevåg och sen hem och klippte gräste & vattnade blommorna och ska nu kolla in lite på Facebook.

Imorgon är det jobb som vanligt, slutar kl 13.15 en liten lagom start efter helgen och sen på tisdag så ska vi åka till Grönalund med en del av våra boende, så då hoppas vi på skapligt väder .)) Go kväll !

Ovido - Quiz & Flashcards