Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Mia - 26 maj 2009 19:07

En hel dag på jobbet, direkt på morgonen så for jag iväg och tog lite prover på en boende och sen till labb med det..Nu när det finns tomma platser så får vi gå kort när någon är hemma och är sjuk el har tagit ledigt ngr dagar.

Natt L kom in kl 14.00 för vi skulle handla inför grillningen imorgon kväll vid Järle ån så vi hoppas på fint väder, enligt vädret på tv så ska det vara bra.


Imorgon så fyller även min man 45.. så det blir väl lite fika senare på kvällen när jag kommer hem och sen så friar vi ordenligt på fredag, då kommer min syster+sambo och sen min mamma & Folke.


Jens är på väg hem från Stockholm, alla i hans arbetslag har varit där, bla så har dom besökt riksdagen och sen gått på stan. Ska in senare för att hämta honom.

Vår hund Pongo är väldans pipig idag och har ingen ro i kroppen, vi får avvakta och se hur länge till det går med han ( 14år ). mkt för en stor hund som han.


Och så väntar vi med spänning att Zandra på jobbet skall höra av sig, hennes Kines Uppi ska ju ha valpar nu när som helst.

Ovido - Quiz & Flashcards