Alla inlägg under mars 2009

Av Mia - 14 mars 2009 15:20

Spm sagt shopping är aldrig fel, dessutom så hittade jag 2 urfina hjärtformade bakskålar på lagerhaus, jiipppi.

Skulle inte handla innan Thailand men man vet väl hur det är. Hämtade paket från posten oxå, även det var kanon. Sånt jag ska ta med på resan.

Av Mia - 13 mars 2009 19:34

Jaha så har den har dagen oxå gått. Jag har hunnit med mkt, först möte kl 14.00 sen kontoret en stund innan nästa tid att passa , vaccination kl 15.45 och sen hämtade jag sonens data som varit fullsmetad med virus. Sen till kontoret en sväng och skrev en massa papper. Tobias ringde och var galen, jag har fixat ngt som heter datorkoll, men nu har han sabbat sin egen dator, (är så mogen ) ojoj, inte ens modern i Örebro fattar ngt ännu, som sagt man kan inte lära gamla hundar sitta.


Ikväll är även stora sonen Jonas hemma med en massa polare, dom fixade tacosen så det slapp jag// Tack för maten!

Av Mia - 12 mars 2009 20:04

Har idag efter jobbet varit med min syster Malin & Barnen i Örebro, Marieberg. Gick där och strosade och tog en fika, det blev som vanligt en wienersemla och kaffe. Mumsigt som vanligt. Malin tog en bakelse och barnen morotskaka, dom är lite nyttiga iallafall.

Tog ut medicin åt mannen, hon i kassan var lite tveksam, jag hade inte fullmakt för det, men allt ordnade sig och jag fick ut den.


Sprang in en sväng på Ikea och där hade jag inte vart på länge så det tog tid att finna det jag skulle ha, papperskorg + anslagstavla till kontoret i Örebro.

Och sen en handling inne på Willys blev det oxå.. Kollar lite på facebook sen är det gonatt// Återkommer imorgon.

Av Mia - 11 mars 2009 22:03

Idag är det en vecka sen sticker vi, gud så skönt... Ska bara ordna det kring T.. Struligt som vanligt.....

Av Mia - 11 mars 2009 13:27

Idag så fyller Carro och Gun år ett stort grattis till er båda // Kram

Av Mia - 11 mars 2009 13:22

Jaha det blev som jag sa, att vuxna människor inte för sitt liv kan stå för vad dom sagt och vad dom ska göra. Ja det handlar om T och hans mamma. Hon säger en sak och det låter som att hon förstår men gör en annan, jag blir så jäkla förbannad... Och socialen menar att låt han gå så får det bli ett fall för dom senare + att polisen får ta hand om det eller psykvården. Varför inte hjälpa innan ngt händer....

Av Mia - 10 mars 2009 20:37

Har idag jobbat med Zandra och Lill, mkt trevligt.


Sen så har jag varit och medlat i Örebro hos Lotta, Tobias mamma. Hon och jag ska då försöka att dra åt samma håll. (kanske går ) men då är T så jäkla tvär och inte förstår sitt eget bästa utan ska hålla på att förstöra och fortsätta som förut att spela ut oss mot varanndra och fortsätta att ljuga, bra jobbat T, egoist möjligen en 7 årings hjärna.


Jag får snart ett sammanbrott haha ( INTE SANT ) det ska till mkt för att det ska hända men jag kan väl få låtsas som en del andra eller som jag vet att dom som är svaga inte orkar med.

Av Mia - 9 mars 2009 19:23

Ja då har vi vart på möte till nästan ingen nytta, man får banka in vett i vissa, men det hjälper nog inte det heller, haha. Man kan bara skratta åt eländet.


Jag jobbade till 16 idag, får sluta tidgare ngn fredag efter jag kommit hem från Thailand, bara 9 dgr kvar sen åker jag. Ska bli tok skönt, sol & bad i mängder.

Ovido - Quiz & Flashcards